5 Haziran 2016 Pazar

Güzellerle Bahar Etkinliği


    Herkese merhabalar

   Makyaj deneyimlerim Ayşegül'cüğümün düzenlemiş olduğu etkinliğe katıldım.Bol kahkahalı,eğlenceli bir gün geçirdik ayrıca yeni tatlı mı tatlı insanlar tanıdım.Etkinliklerin en güzel yanı da yeni insanlar tanımak benim için en büyük artısı bu ve eğlenebilmek tabi ki.

    Ayşegül bizim için epey uğraşmış her şey kusursuzdu diyebilirim.Yeni tanıdığım insanlarda epey sıcak ve eğlenceliydiler.

   Sponsorlarımızdan bahsedeyim bakalım bize neler hediye etmişler.




Beni heyecanlandıran en çok ürünlerden biri de DEİNA kozmetik oldu.Bize kocaman bir paket hazırlamışlar.


Diğer kozmetik ürünlerimizde CATHERİNE ARLEY kozmetik oldu.Bütün ürünler harika :) Annemin genç kızlığının markası ve uygun fiyatlı.


LESOLEİL şampuanda daha önce kullanıp memnun kalmıştım.Tekrardan kullanabilmenin mutluluğunu yaşıyorum.Uygun fiyatlı ve kaliteli olması ürünün alınabilirliğini gösterir.



LAPİTAK bonkör firmalar arasında çok güzel paket göndermişler çok teşekkürler.



MEDİWELL dudak bakım kremlerini severek kullandığım bir marka,yeni çıkan el ayak kremlerinden de göndermiş deneyimleyip bloğuma yazacağım tabi ki.




NOBREN parfüm ilk kez denediğim parfüm oldu çok teşekkürler.



VİSSMATE reklamlarda ve bloggerlar tarafından adını çok kez duyduğum ilk kez kullanacağım ürünler arasında teşekkürler vissmate.





SELİN KOLONYA birbirinden farklı numuneler  ve büyük boy kolonya için çok teşekkürler ciddi anlamda kokusuna bayıldım.



MOSHOSGARDEN hep merak ettiğim ilk kez deneyeceğim ürünler arasında çok sevindiğimi söylemeden geçemeyeceğim.



YOKO  CİLTBAKIM ÜRÜNLERİ bb krem göndermiş bu markayı ilk kez duydum teşekkürler.



ACTİVİA ailesi ara öğünlerde sağlıklı içeceklerinden gönderdi sunumlarına bayıldım! Çok teşekkürler özellikle çilekli olana bayıldım.






BEPANTHOL ailesi etkinliğimize katılarak markayla ilgili bilgiler vererek bizi aydınlattı ve yüm sorularımızı da cevapladılar.Çok hoş bir sunumla birlikte yeni çıkan onarıcı merhemlerinden  de göndermişler çok teşekkürler.



ELİTE TOUCHME 2 adet ruj göndermiş.Ruj sever olarak çok sevindim çok teşekkürler.EKOZ KOZMETİK vanilyalı oda kokusu göndermiş severek kullanıyoruz çok teşekkürler.



HACERİ SİMYA firmasını daha önce duymuştum ilk kez deneyeceğim ürünler arasında yine :) Bu şansı verdiğiniz için çok teşekkürler.


CECİLE firması bizlere ojelerinden ve rujundan hediye etmiş.




TERMALİFE ve TTMASK da bizlerleydi.Maskeler gerçekten güzel daha önce denemiştim.

Etkinlik firmaları bu şekildeydi :) Merak ettiğiniz ürün varsa ilk onu deneyimleyebilirim.Bir sonra ki postta görüşmek üzere hoş kalın ....





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder