23 Nisan 2016 Cumartesi

VICHY AQUALİA THERMAL LİGHT NEMLENDİRİCİ


 
    Herkese merhabalar yaklaşık 2 haftadır bu nemlendiriciyi kullanıyorum ve artık yorumlama vaktı geldi diye düşünüyorum.Daha önce bu markayı hiç kullanmadım, ilk Vichy ürünü bu nemlendirici oldu.

VICH_AQUALİA_THERMAL_NEMLENDİRİCİ


    Vichy Aqualia 48 saat nemlendirmeyi vaat ediyor.Hafif bir kokusu var ben kokusunu çok sseviyorum.Cildim yaz aylarında daha karmadan yağlıya dönükken kış aylarında kuruya dönük bir cilt tipim var.Bu ürün normal ve karma ciltler için üretilmiş.Yüzde ağırlık yapmadan nem veriyor ve cildi yatıştırmaya yardımcı oluyor.48 saat nem veriyor mu emin değilim ama gün boyu yüzümde gerginlik hissetmedim.Ayrıca ürün yağsız ve emilimi çok hızlı.Makyaj altına baz olarak dahi kullanıyorum.
VICH_AQUALİA_THERMAL_NEMLENDİRİCİ


      Bu ürünü şiddetle tavsiye ederim.Benim çok severek kullandığım ve tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder