24 Nisan 2016 Pazar

SD Hair Saç Maskesi


     Herkese merhabalar bugün benim ilk kez kullandığım ve çok memnun kaldığım ürünü anlatmak istiyorum sizlere.

SD_hair_sac_maskesi

    SD hair saç maskesi tek kullanımlıktır.Bone şeklinde kafanıza takabileceğiniz bir maske.Bonenin içi jel kıvamda ve mis gibi kokuyordu tam olarak ne kokusu tarif edemiyorum ama ben bayıldım enfesti. 

    SD hair maskenin içeriğinde argan yağı,zeytin yağı,shea butter ve 33 çeşit bitkisel ekstraktlarla zenginleştirilmiş.SD hair saç maskesi saç kökü,saç derisi ve saç telini besler ve iyileştirir.Uzun süre boyunca saçlarınıza canlılık ve parlaklık kazandırır.

   Nasıl kullandım peki ? 

SD_hair_sac_maskesi 

  Saçlarımı yıkadıktan sonra havluyla biraz ıslaklığını alıp nemli saçıma boneyi taktım.Bonenin kenarındaki yapışkandan kendinize göre ayarlayıp takabilirsiniz.Boneyi taktıktan sonra ürünü kafama iyice yedirmek için 2 dakika kadar masaj yaptım.Bekleme süresi 15 dk.Acelem olduğu için 16 dk beklettim yoksa daha fazla bekletirdim.Ilık suyla duruladım.

SD_hair_sac_maskesi

Saçlarım yumuşacık oldu.Saçlarımı ellerimden resmen alamadım.Tek seferde bu kadarını beklemiyordum açıkçası.Saçlarım neme doyduğunu hissettim.Ayrıca saçlarım harika kokuyordu.Dışarı çıktığımda arkadaşlarım da '' ne güzel kokuyor saçların '' dedi:)

Bu ürünü aranızda deneyen var mı ? Ben çok memnun kaldım ya siz ? Ürünü satın almak isterseniz SD Hair mask alabilirsiniz.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder