1 Nisan 2016 Cuma

Limonian Cyber Shine Oxygen Mask Cleanser


   
    Limonian firması bir Güney Kore firması.İlk defa bir ürününü denedim açıkçası çokta merak ediyordum :)

    Dikkat bol fotograf içerir:)

Limonian_maske


Limonian_maske



    Cilt temizliği hem makyajın güzel durmasını sağlıyor hem de yaşlanmayı geciktiriyor. Cyber shine mask cildi ve makyajı temizleyen bir ürün.Jel kıvamda kuru yüze uygulanıyor ve hava ile temas ettiğinde kendiliğinden köpürüyor.2-3 pompa tüm yüzüme yetiyor ve yaklaşık 1 dakika sonra yüzümde köpürüyor ve bunlarla masaj yaparak suyla duruluyorum.

Limonian_maske


Limonian_maske

     Cildi derinlemesine temizliyor,göz makyajı hariç tüm makyajı güzelce çıkarıyor.Bu ürünle cildim iyi anlaştı bu arada cilt tipim karma.Genel olarak kızarıklık problemi yaşıyorum temizleyicilerde bu üründe ne kızarıklık ne de gerginlik yaşadım.Cildime aydınlık ve berrak  bir görüntü verdi.İçerisindeki gigawhite,vitamin C,E ve niasinamid ile cildi besler.Sebum kontrol altına alır.

     120 ml ürün 35 tl fiyat olarak oldukça uygun.Tekrar alır mıyım derseniz evet bittikçe kullanacağım ürünler arasında.Ürünü incelemek veya satın almak isterseniz LİMONİAN ( tıklamanız yeterli ).

                                                                                                                    SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder