21 Ocak 2016 Perşembe

Aybel Yüz Temizleme Jeli


 
     Kullanmış olduğum cilt ürünlerimi bir kenara atarak Aybel'in yüz temizleme jeliyle cilt rutinime devam ediyorum.Bu ürünle Bursa blogger 2015 kış masalı etkinliğinde tanıştım.

    Aybel kozmetik Türk malı ve helal sertifikasına sahip bir firma.Aybel ayrıca doğa dostu ve hayvanlar üzerinde teste yer vermiyor.



      Aybel yüz temizleme jeli içerisinde SLS,SLES,PARABEN,PARFÜM,TUZ bulunmuyor.%100 doğal bir ürün ve köpük formda.Ambalajından ötürü şeffaf görünümüyle ürünün ne kadar kaldığını da görebilirsiniz.100 ml lik bir ürün,dermatolojik olarak test edilmiştir.Yüz temizleme jelinin kokusu bitki gibi kokuyor,kimyasal olmasından iyidir.Cildi çok güzel temizliyor.Temizleme sonrası kızarıklık sorunu yaşamadım.Memnun kaldığım bir ürün oldu.Bittikçe tekrar alır mıyım derseniz yeni ürün denemek istemezsem tekrar alırım.



    Kullanımı ise kuru cilde uygulayabilirsiniz.Ben nemli cilde uyguladığımda da çok güzel köpürüyor her iki türlü de memnunum.Ürünü satın almak isterseniz veya daha fazla bilgi almak için buraya tıklayınız .

6 yorum:

  1. Bu markayı ilk defa duydum. Türk markaları kozmetik alanında baya gelişti umarım cilt bakımı açısındanda öyle olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın cilt bakımında da ilerleme oldugunu dusunuyorum :)

      Sil
  2. ben bunun temizleme yatıştırma gibi bir suyunu kullandım harikaydı nerede satılıyorsa bulup almak istiyorum yeniden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.instagram.com/orkidehareketiresmi/ burada bulacagını umuyorum :)

      Sil
  3. ben de kullanma safhasındayım set halinde kullanıyorum instagramda da demiştim hodan yağlı kremi hariç hepsi çok güzel çok memnunum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hodan yaglı kremı hangısı acaba bir cilt kremi var aslında o mu ben de onun kokusunu hiç sevmedim de :)

      Sil