20 Aralık 2015 Pazar

Farmasi Stress Relief Duş Jeli



              Farmasi firmasını bilmeyen yoktur.Özellikle renkli kozmetik ürünlerini çok seviyorum ve çokta başarılı buluyorum.Sevdiğim ürünler kadar tabi ki sevmediğim ürünleri de var.Fikir sahibi olmak adına her çeşit ürününü denemeye başladım bile.Kalem ruj deneyimim için buraya allık deneyimim için ise şuraya  tıklayın.At kestanesi balsamı için ise buraya tıklayınız.Küçük bir hatırlatmadan sonra konumuza dönebiliriz.


    Farmasi stress relief duş jeli 350 ml ve fiyat olarak 10 tl.Çok fazla uygun olduğunu söyleyemeyeceğim 5 - 6 tl lik duş jellerini bulup denemişken bunu söylemek haksızlık olur.Köpürmesi gayet iyi öyle zor köpüren duş jellerinden değil.Kokusu vanilya gibi kokuyor ama kalıcı bir kokusu yok.Duştan sonra hala cildiniz vanilya gibi kokmuyor yani :) Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu ama tekrar alır mıyım pek sanmıyorum dediğim gibi aynı işlevi gören bir sürü marka var.

















             

3 yorum:

  1. fiyatına göre miktarı az geldi belki set içinde olursa alıp deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı dusuncedeyım ve tekrar alacagım bır ürün deil :)

      Sil
  2. En ucuz makyaj malzemeleri  Çok iyi bir yazı kuaförlere uygun malzemeler bu site üzerinde mevcut yeni çıkan markalar bilindik ürünler uygun fiyata satılmakta

    YanıtlaSil